Najczęsciej zadawane pytania
 1.  Jak złożyć zamówienia

Po wyszukaniu odpowiedniego produktu  prosimy o dodanie pozycji do koszyka – aby upewnić się że wszystkie pozycje się zgadzają udostępniamy dla Państwa funkcję podglądu listy zakupów. Omyłkowo dodane pozycje można usunąć. Po złożeniu zamówienia prosimy sprawić czy dane adresowe są poprawne. Każde zamówienie
jest przez nas potwierdzane telefonicznie.

2.
Jak się zarejestrować?

Rejestracja jest bardzo prosta. Po kliknięciu w odnośnik
Zarejestruj się należy podać dane wymagane przy rejestracji wraz z adresem e-mail. Oświadczamy, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych Dz. U. nr 133 z 1997 poz. 883., że dane są przetwarzane wyłącznie dla potrzeb firmy i nie będą udostępniane innym podmiotom. Mają Państwo prawo wglądu do swoich danych osobowych, możliwość ich modyfikacji, jak i usunięcia pisząc na adres info@mojaferma.pl

3. Czy rejestracja pociąga za sobą jakieś konsekwencje?

Zarejestrowanie się w naszym serwisie nie pociąga ze sobą żadnych konsekwencji i nie nakłada obowiązków. Rejestracja jest bezpłatna. Dzięki niej jesteśmy w stanie spełnić wszelkie Państwa oczekiwania. Pozwala nam swobodnie kontaktować się z Państwem. Ponadto daje kilka dodatkowych możliwości np.: robiąc kolejne zakupy Kupujący nie musi ponownie wpisywać wszystkich swoich danych.


4.
Jaki obowiązuje czas na potwierdzenie zamówienia?

Na potwierdzenie zamówienia Klient ma 24 godziny od momentu jego złożenia. W innym przypadku prosimy o kontakt telefoniczny z naszym biurem, tel. 71 321 54 44


5. Czy jest jakaś kwota minimalna zamówienia?

Nie, wysyłam pojedyńcze sztuki preparatów.


6.
Dostępność produktu.

Przy każdym produkcie umieszczana jest informacja o dostępności. Po otrzymaniu zamówienia potwierdzamy również dostępność takich produktów u naszych dostawców i telefonicznie przekazujemy te informacje Państwu
.

7. Czas realizacji zamówienia

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów zamówienia realizowane są w ciągu 24h. Za opóźnienia z przyczyn firmy kurierskiej nie odpowiadamy.


8.
Jaka firma kurierska obsługuje Państwa i jakie są koszty wysyłki?

Przesyłki dostarczane są przez firmę kurierską Fedex, przy zamówieniach powyżej 500,00zł brutto klient nie ponosi żadnych kosztów dostawy, w przypadku mniejszych zamówień odpowiednio dla paczek do 10kg 18,50zł, powyżej 10kg koszt dostawy to 29,00zł.


9.
Bezpieczeństwo dostawy.

Gwarantujemy 100% bezpieczeństwa dostawy zamówionych produktów.
Każdy wysyłany przez nas towar jest ubezpieczony do pełnej jego wartości. Przesyłki są oklejane i dokładnie zabezpieczone.

10.    
Reklamacja

Zawsze przed odbiorem należy sprawdzić dobrze zawartość w obecności kuriera (czy zawartość przesyłki zgadza się z zamówieniem i danymi na FV oraz czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie.)
Jeżeli towar jest niezgodny Kupujący ma prawo nie przyjąć przesyłki (wynika to z art. 545 § 2 Kodeksu cywilnego). W przypadku uszkodzenia przesyłki Klient może odmówić przyjęcia przesyłki ze względu na widoczne uszkodzenia lub przyjąć przesyłkę i sporządzić z kurierem protokół szkody z dołkadnym opisem co zostało uszkodzone i w jakim stopniu, wskazane jest zrobie zdjęć. WAŻNE - odbiorca powinien zachować protokół szkody i niezwłocznie przesłać jego kopię wraz ze zdjęciami na adres info@mojaferma.pl w terminie do 7 dni od czasu doręczenia przesyłki. Aby reklamacja została pozytywnie rozpatrzona po sprawdzeniu i sporządzeniu protokołu należy:

- zgłosić dany przypadek do Działu Obsługi Klienta.

Telefonicznie: 71-321 54 44 lub mailowo na adres: info@mojaferma.pl


Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji wynikającej z błędu Sprzedającego  zwracane są koszty zamówienia + koszty przesyłek lub w trybie priorytetowym realizowane jest powtórne zamówienie.


WAŻNE:
sporządzenie protokołu szkody jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia przesyłki.

11. Czy realizujecie Państwo zamówienia płatne przy odbiorze?

Oczywiście. Kupujący ma prawo wybrać formę płatności. Czy wybraniu opcji" płatność za pobraniem", za towar Kupujący płaci kurierowi przy odbiorze przesyłki.


12.    
Duplikat fv

W celu otrzymania duplikatu faktury VAT prosimy o przesłanie wiadomości e-mail z numerem zamówienia na adres info@mojaferma.pl. Duplikat zostanie wysłany na adres odbiorcy.

 

 

 

 

 

 

Zaloguj się

© Comarch SA 2017. All rights reserved Powered by Comarch e-Sklep ®