Regulamin sklepu MojaFerma.pl


1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

Sklep internetowy, działający pod adresem www.MojaFerma.pl prowadzony jest przez firmę Galwet Sp. z o.o., 51-180 Wrocław, ul.Księgarska 3, NIP: 508-008-35-96

Sklep prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
 

2. PRAWA AUTORSKIE

1.  Treść strony internetowej Sklepu MojaFerma.pl jest chroniona prawami autorskimi. Kopiowanie przetwarzanie, rozpowszechnianie i publikowanie tylko za pisemną zgodą Właściciela.

2.  Nazwy firm, ich znaki towarowe, logo, zdjęcia i ilustracje produktów umieszczone na stronie Sklepu MojaFerma.pl mają charakter wyłącznie informacyjny. Wszelkie prawa zastrzeżone.

 

3. ZASADY DOKONYWANIA ZAKUPÓW

  1. Zakupy w sklepie internetowym Mojaferma.pl mogą być dokonywane wyłącznie przez osoby pełnoletnie.
  2. Składanie zamówień w sklepie odbywa się poprzez:

a.      Wypełnienie formularzu zamówienia na stronie internetowej sklepu mojaferma.pl

b.      Kontakt telefoniczny dostępny pod numerem: 71-321-54-44

c.      Przesłanie zamówienia e-mailem na adres: zamówienia@mojaferma.pl

3.                 3. Podstawowym warunkiem przyjęcia zamówienia do realizacji jest prawidłowe podanie danych zamawiającego (imię i nazwisko, telefon kontaktowy, e-mail, adres wysyłki). Sklep MojaFerma.pl zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości tzn. błędnie wypełnionych, bez podania numeru telefonu lub adresu e-mail, pod którym będzie możliwe potwierdzenie zamówienia.

  1. Zamieszczone na stronach sklepu ceny są jedynie zaproszeniem do składania ofert w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego i nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. W szczególności wyłączone zostaje zastosowanie postanowień art. 682 Kodeksu cywilnego. Prezentowany katalog produktów nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a ma jedynie charakter informacyjny.
        5.   Przyjęcie przez sklep MojaFerma.pl każdego złożonego zamówienia jest potwierdzane drogą e-mailową lub/i telefoniczną przez obsługę sklepu. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi w momencie potwierdzenia zamówienia przez obsługę MojaFerma.pl.
  1. Wysyłając zamówienie, Zamawiający oświadcza, że zapoznał się z treścią Regulaminu sklepu, w szczególności z możliwością odstąpienia od umowy, zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 roku “O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny”, (Dz.U. 2000 Nr 22, poz. 271) i akceptuje jego postanowienia.
  2. Sklep internetowy MojaFerma.pl przyjmuje zamówienia poprzez e-sklep, e-mail, oraz faxem przez całą dobę we wszystkie dni w roku, telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 20.00 oraz w soboty od 8.00 – 13.00. Zamówienia złożone poprzez e-sklep w soboty, niedziele i święta rozpatrywane będą w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.
  3. Sklep internetowy MojaFerma.pl zastrzega sobie prawo odrzucenia błędnie lub częściowo wypełnionych formularzy zamówienia. Zamówienia będą odrzucane również gdy:
    • transakcji nie uda się zautoryzować w systemie płatniczym (skuteczna autoryzacja oznacza zablokowanie na koncie karty płatniczej Zamawiającego kwoty odpowiadającej wartości zamówienia wraz z kosztem przesyłki),
    • we wskazanym czasie nie zostanie uiszczony przelew w należytej wysokości,
    • przesyłka nie zostanie odebrana od kuriera.
  4. Zamówienia w sklepie internetowym Mojaferma.pl są realizowane wyłącznie na terenie Polski. Zamówienia należy składać w języku polskim. Oferta sklepu internetowego Mojaferma.pl obowiązuje wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
  5. Ceny podawane w sklepie internetowym MojaFerma.pl są cenami wyrażonymi w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT. MojaFerma.pl zastrzega sobie prawo do zmiany cen bez uprzedniego informowania o tym Zamawiającego. Z zastrzeżeniem, że zmiany cen nie dotyczą zamówień będących w trakcie realizacji. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili potwierdzenia zamówienia przez MojaFerma.pl
  6. MojaFerma.pl wystawia dokument sprzedaży, którym jest paragon lub faktura VAT.
  7. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Zamawiający jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
  8. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Płatności.pl


4. WARUNKI DOSTAWY TOWARÓW

  1. Dostawa towaru odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej.
  2. MojaFerma.pl zobowiązuje się do rozpatrzenia złożonego zamówienia najpóźniej w terminie 24 godzin roboczych od momentu złożenia przez Zamawiającego zamówienia przez wypełnienie i wysłanie formularza zamówienia dostępnego na stronie www.mojaferma.pl, faxem, bądź e-mailem (za wyjątkiem patrz pkt. 3.7)
  3. Rozpatrzenie złożonego zamówienia przebiega następująco:
    • W ciągu kilku godzin od złożenia zamówienia pracownik sklepu MojaFerma.pl skontaktuje się z klientem i telefonicznie potwierdzi zamówienie. W przypadku, kiedy w przeciągu 48 godzin próba potwierdzenia nie powiedzie się, zamówienie zostanie anulowane.
  4. Ostateczne zaakceptowanie zamówienia oznacza, że do Zamawiającego zostaje wysłany zamówiony towar, zaś – w przypadku płatności kartą lub e-przelewem – z konta Zamawiającego zostanie pobrana wcześniej zablokowana kwota, na jaką opiewało zamówienie. Gdy płatność następuje przelewem, towar zostaje wysłany do Zamawiającego, gdy na rachunek MojaFerma.pl wpłyną odpowiednie środki. Zamawiający na własną prośbę może otrzymać wiadomość e-mail informującą o danych na temat numeru przesyłki, przewidywanego czasu dostarczenia oraz numeru wystawionej faktury / rachunku.
  5. W momencie odbioru przesyłki Zamawiający ma obowiązek sprawdzić zawartości paczki w obecności pracownika firmy doręczającej. Jeżeli przesyłka nie zawiera wskazanego w zamówieniu towaru, towar jest inny niż zamawiany, lub towar jest uszkodzony, Zamawiający zobowiązany jest nie przyjmować przesyłki (wynika to z art. 545 § 2 Kodeksu Cywilnego) i sporządzić z osobą dostarczającą „Protokół szkody” z datą odbioru paczki (plik do pobrania). Samo pokwitowanie odbioru przesyłki zamyka drogę postępowania reklamacyjnego. Postępując w ten sposób Zamawiający nieświadomie sam zrzeka się przysługującego mu ustawowego prawa do odstąpienia od umowy. Następnie powinien niezwłocznie powiadomić Biuro Obsługi Klienta sklepu internetowego MojaFerma.pl drogą e-mailową (reklamacje@mojaferma.pl ) lub telefonicznie.
  6. Przewidywany czas dostawy zamówień wynosi do 48godzin roboczych, a jej koszt został określony w tabeli kosztów. Koszty dostawy mogą ulec zmianie wraz ze zmianą cenn przewoźnika.


5. REKLAMACJE I GWARANCJE 

  1. Sklep Mojaferma.pl jest wyłącznie dystrybutorem produktów i nie ponosi żadnej odpowiedzialności materialnej za działanie sprzedawanych produktów. Reklamacje dotyczące tego aspektu należy kierować bezpośrednio do importerów i producentów, których dane znajdują się na opakowaniach towaru.
  2. W przypadku stwierdzenia wady produktu nie wynikającej z transportu (patrz pkt 3.5), reklamacja powinna zostać skierowana bezpośrednio do MojaFerma.pl, dlatego Zamawiający powinien odesłać wadliwy produkt przesyłką na adres: 51-180 Wrocław, ul. Księgarska 3 na koszt własny. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.
  3. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dokument zakupu.
  4. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep MojaFerma.pl przesyłki z reklamowanym produktem.
  5. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania towaru), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Reklamacja powinna zawierać opis wady towaru oraz dzień powstania wady.
  6. Proces reklamacji odbywa się w oparciu o zgłoszenie telefoniczne lub e-mailowe.


6. ZWROTY ZAKUPIONYCH TOWARÓW

  1. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca2000 roku “O ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny”,(Dz.U. 2000 Nr 22, poz. 271), Zamawiający może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni.
  2. W przypadku podjęcia decyzji o odstąpieniu od umowy, Zamawiający powinien odesłać towar należycie zapakowany w terminie 10 dni od jego otrzymania. Koszty zwrotu towaru są pokrywane przez Zamawiającego.
  3. Zwroty dopuszczalne są tylko w przypadku towaru nie używanego (nie noszącego jakichkolwiek śladów używania) oraz oryginalnie opakowanego, jeżeli towar występował w opakowaniu.
  4. Jeśli wszystkie ww. warunki zwrotu towaru zostaną spełnione, zwrot pieniędzy w wysokości ceny odesłanego towaru (zwrotowi nie podlegają koszty dostawy), nastąpi w ciągu 7 dni na wskazane przez Zamawiającego konto.

 

7.PROC  7. PROCEDURY BEZPIECZEŃSTWA  I POUFNOŚĆ

MojaFerma.pl przestrzega procedur bezpieczeństwa zgodnie z wymogami prawa.

   1. Gwarancja realizacji zamówienia

         1. Sprzedaż jest realizowana na podstawie złożonego w sklepie zamówienia, które jest jednoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży między sklepem MojaFerma.pl a Kupującym. Do jej zawarcia dochodzi w momencie potwierdzenia zamówienia przez Mojaferma.pl.

         2. Umowa wiąże strony do realizacji zobowiązań. W przypadku Kupującego – do opłacenia zamówienia, w przypadku MojaFerma.pl – do dostarczenia zamówionego towaru.

   2. Ochrona praw konsumenckich

         1. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 roku “O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny”, (Dz.U. 2000 Nr 22, poz. 271), Zamawiający może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki. Warunkiem jest nienaruszony stan towaru i złożenie stosownego oświadczenia na piśmie w terminie dziesięciu dni (plik do pobrania).

      2. Zamawiający ma prawo, a nawet jest zobowiązany, nie przyjąć przesyłki z towarem zakupionym w MojaFerma.pl, jeśli towar uległ uszkodzeniu w czasie transportu. Wynika to z art. 545 § 2 Kodeksu cywilnego. Zamawiający powinien sporządzić z osobą dostarczającą „Protokół szkody” z datą odbioru paczki (plik do pobrania). Samo pokwitowanie odbioru przesyłki zamyka drogę postępowania reklamacyjnego. Postępując w ten sposób Zamawiający nieświadomie sam zrzeka się przysługującego mu ustawowego prawa do odstąpienia od umowy. Po wypełnieniu formularza Zamawiający powinien niezwłocznie powiadomić Biuro Obsługi Klienta sklepu internetowego MojaFerma.pl drogą mailową (reklamacje@mojaferma.pl) lub telefonicznie (71-321-54-44) .

       3. Zamawiający ma prawo zareklamować wadliwy towar. W przypadku stwierdzenia wady produktu nie wynikającej z transportu, reklamacja powinna zostać skierowana bezpośrednio do MojaFemra.pl, dlatego Zamawiający powinien odesłać wadliwy produkt przesyłką na adres: ul. Księgarska 3, 51-180 Wrocław na koszt własny. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki z wadliwym produktem. Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu.

   3. Ochrona danych osobowych

         1. Wypełnienie danych w formularzu zamówienia jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych Zamawiającego przez MojaFerma.pl (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. Nr 133, poz.883.). Dane osobowe Zamawiającego będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji złożonego zamówienia, w tym wystawienia faktury i prowadzenia sprawozdawczości finansowej. Dane te są poufne i nie będą ujawniane osobom trzecim.

         2. Dane osobowe Kupującego chronione zgodnie z ustawą o danych osobowych nie są przekazywane, odsprzedawane ani użyczane innym osobom lub instytucjom są konieczne w celu wywiązania się z umowy kupna – sprzedaży towarów i usług.

         3.  Dostęp do danych osobowych posiada jedynie administrator sklepu internetowego.

         4. Każdy Kupujący, który wypełnił formularz zamówienia ma możliwość dostępu do dotyczących go danych w celu ich weryfikacji, modyfikacji lub wystąpienia o ich usunięcie pisząc na adres info@mojaferma.pl.

 

8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Firma Galwet Sp. z o.o. – właściciel serwisu www.MojaFerma.pl -  zastrzega sobie prawo do:
    • zmiany cen oraz ilości towarów w ofercie sklepu internetowego w ciągu dnia
    • wycofania poszczególnych produktów z oferty sklepu internetowego Mojaferma.pl,
    • wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego Mojaferma.pl,
    • przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych i wyprzedaży.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.
  3. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
  4. W przypadku chęci zamówienia hurtowego, prosimy o kontakt na adres info@mojaferma.pl
  5. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.

 

© Comarch SA 2017. All rights reserved Powered by Comarch e-Sklep ®