Najczęsciej zadawane pytania
 1.  Jak złożyć zamówienia

Po wyszukaniu odpowiedniego produktu  proszę o dodanie pozycji do koszyka. – aby upewnić się że wszystkie pozycje się zgadzają udostępniamy dla Państwa funkcję podglądu listy zakupów. Omyłkowo dodane pozycje możemy usunąć. Po złożeniu zamówienia sprawdź czy dane adresowe są poprawne. Bardzo ważnym elementem jest potwierdzenie zamówienia – automatyczny mail z prośbą o zaakceptowanie złożonego zamówienia.


2.
Jak się zarejestrować?

Rejestracja jest bardzo prosta. Po kliknięciu w odnośnik
Zarejestruj się należy podać dane wymagane przy rejestracji wraz z adresem e-mail.Oświadczamy, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych Dz. U. nr 133 z 1997 poz. 883., że dane są przetwarzane wyłącznie dla potrzeb firmy i nie będą udostępniane innym podmiotom. Mają Państwo prawo wglądu do swoich danych osobowych i możliwość ich modyfikacji.

3.
Czy rejestracja pociąga za sobą jakieś konsekwencje?

Zarejestrowanie się w naszym serwisie nie pociąga ze sobą żadnych konsekwencji i  nie nakłada obowiązków. Rejestracja jest bezpłatna. Dzięki niej jesteśmy w stanie spełnić wszelkie Państwa oczekiwania. Pozwala nam swobodnie kontaktować się z Państwem. Ponadto daje kilka dodatkowych możliwości np.: robiąc kolejne zakupy Kupujący nie musi ponownie wpisywać wszystkich swoich danych.


4.
Jaki obowiązuje czas na potwierdzenie zamówienia?

Na potwierdzenie zamówienia Klient ma 24 godziny od momentu jego złożenia. W innym przypadku realizacja zamówienia jest niemożliwa.


5.
Czy jest jakaś kwota minimalna zamówienia?

Nie, wysyłam pojedyńcze sztuki preparatów.


6.
Dostępność produktu.

Przy każdym produkcie umieszczana jest informacja o dostępności. Po otrzymaniu zamówienia potwierdzamy również dostępność takich produktów u naszych dostawców.


7.
Czas realizacji zamówienia

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów zamówienia realizowane są w ciągu 24h. Za opóźnienia z przyczyn firmy kurierskiej nie odpowiadamy.


8.
Jaka firma kurierska obsługuje Państwa i jakie są koszty wysyłki?

Przesyłki dostarczane są przez firmę kurierską DHL, przy zamówieniach powyżej 500,00zł brutto klient nie ponosi żadnych kosztów dostawy, w przypadku mniejszych zamówień odpowiednio dla paczek do 5kg 18,50zł, a powyżej 29,00zł.


9.
Bezpieczeństwo dostawy.

Gwarantujemy 100% bezpieczeństwa dostawy zamówionych produktów.
Każdy wysyłany przez nas towar jest ubezpieczony do pełnej jego wartości. Przesyłki są oklejane dokładnie zabezpieczone.

10.    
Reklamacja

Zawsze przed odbiorem należy sprawdzić dobrze zawartość w obecności kuriera.(czy zawartość przesyłki zgadza się z zamówieniem i danymi na FV oraz czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie.)
Jeżeli towar jest niezgodny Kupujący ma prawo nie przyjąć przesyłki (wynika to z art. 545 § 2 Kodeksu cywilnego). Firma kurierska ma obowiązek sporządzenia protokołu z odbiorcą przesyłki w terminie 7 dni od jej doręczenia. Sprawdzenie przesyłki oraz zgłoszenie reklamacji w dniu odbioru, jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia przesyłki. Aby reklamacja została pozytywnie rozpatrzona po sprawdzeniu i sporządzeniu protokołu należy:

- zgłosić dany przypadek do Działu Obsługi Klienta.

Telefonicznie: 71-321 54 44 lub mailowo na adres: info@mojaferma.pl


- wypełniony formularz reklamacyjny (tutaj link) przesłać na fax: 71 326 13 08

Na rozpatrzenie reklamacji firmie przysługuje 14 dni od momentu złożenia reklamacji.  Zwrot przesyłki wysyłany jest na koszt kupującego.


Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji wynikającej z błędu Sprzedającego  zwracane są koszty zamówienia + koszty przesyłek lub w trybie priorytetowym realizowane jest powtórne zamówienie.


WAŻNE: pokwitowanie odbioru przesyłki zamyka drogę postępowania reklamacyjnego.


11. Czy realizujecie Państwo zamówienia płatne przy odbiorze?

Oczywiście. Kupujący ma prawo wybrać formę płatności. Czy wybraniu opcji" płatność za pobraniem", za towar Kupujący płaci kurierowi przy odbiorze przesyłki.


12.    
Duplikat fv

W celu otrzymania duplikatu faktury VAT prosimy o przesłanie wiadomości e-mail z numerem zamówienia na adres info@mojaferma.pl Duplikat zostanie wysłany na adres odbiorcy.

 

 

 

 

 

 

Zaloguj się

© Comarch SA 2017. All rights reserved Powered by Comarch e-Sklep ®